sobota, 13 lipca 2013

KLATKA Z PAPIEROWEJ WIKLINY ...

Długo chodziło mi po głowie zrobienie klatki z papierowej wikliny ... i długo się z tym ociągałam bo nie po drodze mi z papierowymi rurkami ... chyba się nie lubimy ... chęć posiadania takowej wykonanej własnoręcznie była silniejsza ... 
tak się zaczęło ...



do zrobienia klatki wykorzystałam papierowe rurki , drut , tekturę . pojemniczek po jogurcie , kółko styropianowe , kwiatki zrobione z wytłaczanek po jajkach , klej na gorąco ...

klatka zrobiona z głowy bez żadnego kursu ...
wysokość 55 cm ...







znalazła już swoje miejsce ...


być może daleko jej do ideału ale mam satysfakcję że zrobiłam sama ... i cieszy moje oko  :)

i jeszcze trochę słodkości ... Tort urodzinowy który zrobiłam w prezencie dla pewnej miłej osóbki ...



Dziękuję bardzo odwiedziny i miłe komentarze :) pozdrawiam cieplutko :)

18 komentarzy:

  1. Śliczna klatka - taka mi się marzy:) A torcik wykonany po mistrzowsku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, .... klatka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzisiejszym poście umieściłaś same piekne rzeczy bo klatka prezentuje się super a tort to marzenie...boski jest:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko ja już od roku zabieram się do zrobienia klatki;)Teraz chyba pójdzie mi szybciej,bo Ci jej najzwyczajniej w świecie zazdroszczę;))Jest cudowna i nie wygląda na papierową.Mam nadzieję,że jak zrobię podobną, to mi wybaczysz?:))
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klatka świetna
    a torcik ..mniam ślinka mi pociekła

    taka klatka świetna myśl ...ciekawe czy postała by na dworze ...próbował ktoś wiklinę papierową w ogrodzie postawić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna klateczka a ciasto aż ślinka cieknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko ... idealna, zachwycająca i jedyna ... niepowtarzalna !
    Klimacik ma i pięknie wkomponowała się w Twoje domowe pielesze !
    Zazdroszczę, że możesz cosik dla siebie zrobić ... mnie bezustannie czasu na to brakuje !
    CIEPLUTKO CIĘ KOCHANA POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest bardzo ładna, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna klateczka ! Mnie zdecydowanie nie ciągnie do wikliny :) A w torcie zagłębiłabym chętnie łyżeczkę (albo widelczyk).

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już kilkakrotnie takie klatki, ale pierwszy raz w wykonaniu z papierowej wikliny, jestem pod wrażeniem efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jestem pod wrazeniem naprawdę.
    ps. zapraszam Cię przy okazji do mnie na Drewniane Candy :) Pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko...Klatkę stworzyłaś cudnąąąą!!!
    Jest taka piękna,że sama mam ochotę na takową :)
    Torcik świetny,lecz niestety nie dla mnie takie smakołyki :(
    Pozdrawiam milusio :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze kobieto jesteś genialna!!!
    Piękna ta klatka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze.................klatka świetna ale to "kurcze" to bardziej do tortu, jejuuuuuuu, ale bym zjadła.................
    jakos mnie do wikliny nie ciągnie, ale pewnie gdybym spróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta klatka zwaliła mnie z nóg.Piękne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D