niedziela, 24 lutego 2013

WIANEK Z KARTEK ...

Powstał kolejny wianek ... tym razem z kartek starej książki ... ostatnio rozmawiałam z koleżanką o takim wianku ... a że ja z tych niecierpliwych jestem to od razu musiałam spróbować go zrobić ... no i zrobiłam ... z efektu jestem zadowolona ... wisi już dumnie w moim salonie ... 







 średnica gotowego wianka 60 cm




dla kontrastu na czarnym tle ...



 a tu mój przystojniak :)




Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny :) Pozdrawiam Was gorąco :*

13 komentarzy:

  1. Super pomysł i efekt naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale psinka urosła ...cudniasty pyszczek ..a wianek bajera

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszedł;)Ja zrobiłam tym samym sposobem,tylko ze zwykłych kartek,ale muszę powiedzieć,że Twój duuużo ładniejszy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek jest cudowny! Pierwszy raz taki widzę:) A przystojniak pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wianek :) Drugie życie książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek prezentuje się super, a jaka psinka słodzinka zaglada do nas!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przymierzam się do takiego czegoś. Super kurs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wianek! Bardzo elegancko się prezentuje :)
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek SUPER! A Przystojniacha prawdziwy piękniś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, jak starannie zrobiony ...

    OdpowiedzUsuń
  11. przymierzam się do takiej rozety już od dawna ,,,Twoja bardzo ,bardzo mi się podoba i instrukcja klarowna ,tylko ostatnio znów czasu mi brakuje i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D