wtorek, 15 maja 2012

ZAPRASZAM ...

Na moje pierwsze CANDY ... 
ciekawe czy będą chętni do udziału w zabawie :)
 Zasady takie jak u większości Was , czyli :
  • zamieszczenie jednego komentarza pod tym postem z chęcią udziału w zabawie ( liczy się tylko jedno zgłoszenie )
  • umieszczenie poniższego banerka na swoim blogu
  • zabawa tylko dla osób prowadzących blog
  • zgłoszenia przyjmuję do 15 czerwca 2012 r do godz. 24:00

  Obrazek do pobrania ... 


wybranie zwycięzcy 16 czerwca ...

Wybrana osoba dostanie własnoręcznie wykonanego anioła z masy solnej  i słodycze ....

Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do obserwatorów :) 

            Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia  :D
  

35 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza!!! Chętni na pewno będą!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga!!! Wyjątkowy aniołek to jest to!!! Kocham aniołki!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja trzecia :D banerek podlinkowany oczywiście http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html może w końcu uda mi się wygrać :P jak to mówią żeby wygrać trzeba grać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja i ja ... z miłą i wielką chęcią w kolejce się ustawiam :)
    Twoje aniołki są cudowne :))) Miło by mi było, gdyby kolejny Twój aniołek pod mój dach trafił :)
    Agatuś ... milusio pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaiłam się już wczoraj na Twoje Candy ,ale nie miałam już siły na nic tym bardziej dziękuje za zaproszenie i ustawiam się w kolejce z chęcią ustawię się po Twojego aniołka bo są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Agatko bardzo Ci dziękuję za zaproszenie,z wielką ochotą z niego skorzystam.Ja też jeszcze do tej pory nie organizowałam żadnych konkursów:(Czas chyba to naprawić niedługo:)Twoje prace są super,więc będę z niecierpliwością czekać na wyniki,a teraz lecę wstawiać u siebie Twój banerek.Miłego wieczorku życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, baner już się pojawił http://dziwnainaczej.blogspot.com/ i obserwuje.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek umieszczony, więc z czystym sumieniem zapisuję się Twoje anielskie candy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w moim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością się u Ciebie zadomowię i ustawiam się w kolejce po cudownego aniołka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się z przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
  11. super :) liczę że mi szczęscie dopisze bo uwielbiam aniołki wszelakie :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje aniołki! Są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. marzy mi się aniołek Twojego autorstwa
    oczywiście się zapisuję
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Kate

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio polubiłam masę solną!A Twoje aniołki są śliczne:)Zapisuję się z radością !!!Pozdrawiam serdecznie:))))zapraszam na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham aniołki i ustawiem sie w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się ustawiam i serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię aniołki, lubię niespodzianki, nie może mnie więc zabraknąć w Twojej zabawie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie :) i ja się ustawie w tej sympatycznej kolejce po cudnego Aniołeczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. staję w kolejce, po Anioła !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Bloga obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja staję w kolejce po jAnioła ;-) http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście staję w kolejce, banerek wkleję jutro, bo przez komórkę nie potrafię tego zrobić, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również się zapisuję i niecierpliwie losowania oczekuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Anioły, więc ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  26. Zbieram aniołki więc nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anioła z radością przyjmę pod swoim dachem :)

    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. ja również uwielbiam anioły...zapisuję się i zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  30. Do kolejeczki staję grzecznie,
    a imienniczkę pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaaaszam się :D
    bannerek -> http://tomodachi74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D