sobota, 3 września 2016

Zostałam teściową ...

Nieprawdopodobne że ostatni raz byłam tu w kwietniu ... czas tak szybko leci ... tyle się wydarzyło ... to był czas wielkiego żalu i smutku ... w maju zmarł mój tata ...

i czas pełen emocji ... wzruszeń  i wielkiego szczęścia ... 
w ostatni weekend sierpnia odbyła się wielka uroczystość ... 
ślub syna ... zyskałam córkę :) którą zawsze chciałam mieć :) 











                        Zostałam teściową :) :) :)



Młodych spotkał zaszczyt i wyróżnienie ... dostali prezent wspaniały wyjątkowy i bezcenny ... Błogosławieństwo od Ojca Świętego Franciszka ...




                             Serdecznie Was pozdrawiam :) 

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :-))) Młodym nieustającej miłości i bardzo dobrych relacji z teściami życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla młodych i teściowej ;)
    Mnie ten zaszczyt spotka dokładnie za rok i również dołączę do grona teściowych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje wam wszystkim -piękna para młoda - ja już teściowąjestem 5 lat - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent wspaniały...Fajne dzieciaki...Bije od nich radość i miłość...Super...NO to jak masz teraz córkę to musisz być wspaniała mamą...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję namaszczenia na teściową :) Ja na razie się do tej roli przymierzam. Piękna para ,piękna miłość i niech najpiękniej układa im się w życiu ,bo miłość to niewątpliwie budulec najlepszy .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie! Piękna z nich para, masz teraz śliczną córeczkę do rozpieszczania :). Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Ach piękne są takie dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังสืบสวน

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D