sobota, 3 września 2016

Zostałam teściową ...

Nieprawdopodobne że ostatni raz byłam tu w kwietniu ... czas tak szybko leci ... tyle się wydarzyło ... to był czas wielkiego żalu i smutku ... w maju zmarł mój tata ...

i czas pełen emocji ... wzruszeń  i wielkiego szczęścia ... 
w ostatni weekend sierpnia odbyła się wielka uroczystość ... 
ślub syna ... zyskałam córkę :) którą zawsze chciałam mieć :) 











                        Zostałam teściową :) :) :)



Młodych spotkał zaszczyt i wyróżnienie ... dostali prezent wspaniały wyjątkowy i bezcenny ... Błogosławieństwo od Ojca Świętego Franciszka ...




                             Serdecznie Was pozdrawiam :) 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :-))) Młodym nieustającej miłości i bardzo dobrych relacji z teściami życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla młodych i teściowej ;)
    Mnie ten zaszczyt spotka dokładnie za rok i również dołączę do grona teściowych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje wam wszystkim -piękna para młoda - ja już teściowąjestem 5 lat - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent wspaniały...Fajne dzieciaki...Bije od nich radość i miłość...Super...NO to jak masz teraz córkę to musisz być wspaniała mamą...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję namaszczenia na teściową :) Ja na razie się do tej roli przymierzam. Piękna para ,piękna miłość i niech najpiękniej układa im się w życiu ,bo miłość to niewątpliwie budulec najlepszy .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie! Piękna z nich para, masz teraz śliczną córeczkę do rozpieszczania :). Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Ach piękne są takie dni.

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D