sobota, 5 marca 2016

Hipcie ...

To było zamówienie dla Politechniki Częstochowskiej ... hipcie będą dla uczniów klas podstawowych , które wezmą udział w
I Spotkaniu Edukacyjno - Popularyzatorskim pt." Dzieciaku nie stresuj się !" w ramach powołanej przy Wydziale Zarządzania           Akademii Bezpiecznego Dzieciaka ... 
Mam nadzieję że przypadną dzieciakom do gustu ...

duży hipcio 65 cm  mały 42 cm ...















 Zapraszam na mój instagram ... jeśli macie ochotę szukajcie mnie pod agathawoz  ... tam bardziej kulinarnie :)

                             Pozdrawiam serdecznie :)



21 komentarzy:

  1. Świetne hipcie !!! I takie duże !!! Dzieciaki na pewno się ucieszą. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hipcie:) mój wydział i moja uczelnia:) stare czasy o rany to już tyle lat mineło:) Agato gdzie Ty mieszkasz że Częstochowska uczelnia do Ciebie zawitała? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) a mieszkam można powiedzieć ze dwa kroki od Częstochowy :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ależ rewelacyjne hipcie! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jak zawsze zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hipcie. Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dech mim zaparło...Są cudne....Fajnie z nimi wyglądasz....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dech mim zaparło...Są cudne....Fajnie z nimi wyglądasz....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hipcie są urocze i pomysł ekstra :)
    Pozdrawiam i miłego niedzielnego popołudnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe hipcie, rewelacyjny pomysł a wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D