niedziela, 21 czerwca 2015

Tildowy anioł w prezencie dany ..

  Dostałam zaproszenie do pewnego bardzo klimatycznego i magicznego domu ... chciałam coś ofiarować  Pani domu  ... pierwsze co nasunęło mi się na myśl ... Tildowy anioł ...to był strzał w dziesiątkę ... podobno zamieszkał na pianinie ... z przyjemnością szyło mi się ową lalę ...


                    w nowym domu wpasowała się idealnie ...


                    kwiatowe migawki ... uwielbiam kwiaty ...


                mam nadzieję że dotrwaliście do końca :)

           miłej niedzieli :) u mnie pogoda szara bura i ponura ...

                              Serdecznie pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Śliczny anioł ,jego strój taki dopieszczony koroneczkami:-))) Hortensje wspaniale już kwitną , moje w pąkach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak nasza przyroda ....Cudne zdjęcia...Anielica śliczna, jak tu się nie cieszyć z takich prezentów. Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, ja do mnie przyjedziesz, to koniecznie z takim aniołem. Elis może być z Ciebie dumna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko aniołek cudnej urody,piękną sesję foto mu zrobiłaś ,znaczy jej bo to anielinka śliczna .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna anielinka:)))masz śliczne kwiaty:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała Tilda! Chciałabym, chciała.....:-) Buziaki1

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny anioł! Też powoli zbieram się do uszycia ale jeszcze dużo mi brakuje aby osiągnąć taką doskonałość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Agatko - trudno nie było - okazało śię że mam cię w mych obserwatorach - zaraz sobie wkleję link twego bloga u mnie na pasku bocznym - a ta tilda mnie oczarowała - wiedziałam że na blogu pokażesz więcej - miło tu u ciebie bardzo i zostanę sobie u ciebie jak moge - serdeczności ślę Marii / Maria Wicher /

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna lala! Taki Anioł to fantastyczny prezent! Przepiękne kwiatowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko taki cudny Anioł musi zająć honorowe miejsce w domu , tak by cieszył wszystkich i wszystko miał pod swoim anielskim skrzydłem ;) Piękny Ci wyszedł :)))
    Kwiaty cudne, wypielęgnowane, wypieszczone cieszą oko, piękne :)))
    Pozdrawiam serdecznie z chłodnych i wietrznych Bieszczad :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękna lalunia, niesamowicie podziwiam Twój talent <3
    Kwiaty uwielbiam , cudnie ukwieciłaś taras :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko,Twoje anioły są nieziemskie,jak to anioły;)
    Ten jest cudny,ale moja lala jest najpiękniejsza i wreszcie do mnie doleciała;))
    Siedzi na kominku i cieszy mnie niezmiernie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. każddy by chciał tajiego anioła, piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Agato anielica jest bardzo szlachetna i piękna, wspaniale wygląda w nowym domku, wpasowała się idealnie, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Preciosa la muñeca, las fotos de las flores maravillosas!!! son preciosas, besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze Aniołki !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D