niedziela, 19 kwietnia 2015

Podwójna 40 -stka ...

Poproszono mnie o zrobienie pudełka na podwójną 40 - stkę ...
i małe wytyczne co mogłoby się znaleźć w boxie ... życzenia miały być na środku ale pomyślałam że jeśli pudełko wspólne to życzenia niech będą dla niej i dla niego osobno ... a że ścianki tylko cztery na  środku dorobiłam takie cudaki na kokardkę ...




                                                   Serdecznie pozdrawiam :) 

                                           Buziaki :)

16 komentarzy:

  1. Pomysłowy środek z życzeniami i pięknie ozdobione ścianki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna kolorystyka,bardzo ładnie wykonane wszystkie elementy.
    Delikatność i klasa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box Agatko i kolorki jakie inne i fajne.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super fajne urodzinkowe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, dopracowane w najmniejszym szczególe :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boxik jest cudny !!!
    Wspaniałe dodatki scrapowe w środku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny box, ja dzisiaj również skończyłam jeden i niedługo się nim pochwalę :) a to dopiero drugi w mojej karierze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny boxik i swietne życzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pracochłonne i pięknie wykonane, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna praca i dobry pomysł. Niech im się szczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowy boxik, super ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D