piątek, 24 października 2014

TRUDNE WYZWANIE ... KONIE ...

To było zamówienie nad którym  zastanawiałam się dosyć długo i miałam wiele obaw ... poproszono mnie o uszycie koni ... miały być  smukłe i dosyć duże a kształt łba miał być podobny do prawdziwego konia ... przekopałam internet nigdzie nie znalazłam wykroju ... postanowiłam zrobić sama jak wiadomo papier przyjmie wszystko zastanawiałam się jak będzie w szyciu ... szkiców było wiele i przyznam się  że wykroiłam tylko jeden raz bez poprawek ... konie mają 90 cm ...


mam nadzieję że się Wam spodobały ... to co usłyszałam od zamawiającej wzruszyło mnie niesamowicie ... dla takich chwil warto mieć pasje i podejmować najtrudniejsze wyzwania :)

                                Pozdrawiam cieplutko :)

                                             Buziaki :*

22 komentarze:

  1. Wspaniałe koniki,jak się okazało trudne zadania to Twoja specjalność .
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są niesamowite, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, faktycznie jak prawdziwe te łby - brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadziwiasz Agatko,koniki jak malowane...brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cie...dobrze,że leżę bo bym padła;)Agatko stworzyłaś konikowe dzieła.Zazdroszczę Ci tego talentu do szycia.Moja maszyna stoi i jakoś nie mam weny żeby się zabrać za naukę .
    Pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniki są świetne !!!
    Podziwiam Cię za tak wspaniałe wykonanie!!
    Ja to jedynie z maszyną widzę się raptem raz w miesiącu jak trzeba reperacje na odzieży zrobić i tyle.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No moja droga, koniki wyszły rewelacyjne, ubranka mają świetne dopasowane. Brawo, brawo i jeszcze raz brawo.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniki są piękne. Trudno oderwać od nich oczy, majstersztyk :). Mają świetne ubranka, zwłaszcza dziewczynka konikowa :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wnusia uwielbia konie, więc zawsze tam gdzie je znajduję myślę o niej. I teraz też tak było a do tego się wzruszyłam. A konie wywołały uśmiech, bo są tak śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Koń i Koninka są urocze, wyszły fantastycznie. Ubranka i grzyweczki cudne.Jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania Agatko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniki są superrr !!! Lepsze niż tzw. tildy , które wciąż są dla mnie zagadką. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku te łby wyszły tak rewelacyjnie, cudowne są !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojecia jak to sie stalo ze ja dopiero teraz do Ciebie trafilam...? To prawdziwa zagadka. A przeciez tyle tutaj przeroznych cudow, ze oczoplasu mozna dostac. Jestem w siodmym niebie i odplywam ogladac dalej Twoje wspaniale prace, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Para super....Zdolniacha jesteś....Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D