niedziela, 23 lutego 2014

KRÓLIKI CDN ...

Moja królicza rodzinka w komplecie ... do  króliczego  rodzeństwa dołączyli rodzice i ..... ktoś jeszcze ... tym razem z szyciem ubrań poszło trochę lepiej a nawet powiem że całkiem nieźle ... już nie było przytykania a może po prostu miałam przypływ natchnienia ...
przedstawiam Wam moją króliczą rodzinkę ...

 w poprzednim poście pisałam że rodzice nieodziani no i proszę jaki efekt tej golizny ...  doszło jeszcze jedno maleństwo :D

największy królik ma 70 cm , najmniejszy 20 cm ...








 to dla porównania ze standardową filiżanką ... to na prawdę maleństwo :D




 Jestem niesamowicie zadowolona że kolejna próba szyciowa zakończyła się takim efektem :D

                       Pozdrawiam cieplutko :) całusy :*
  

13 komentarzy:

  1. Agatko! Ale nas wzięło! Zajączki cudne. A te malusie! Słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna gromadka,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siadłam jak i te króliczki;))Cudne!!Mama królisiowa taka elegantka,tato dystyngowany,a dzieciaki słodziaki;))
    Kapitalna rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa ta rodzina królicza:))))też mam jednego w planie:)nawet buty już ma :))tylko jego jeszcze nie ma:)))))ale co tam:)można zaczynać od butów?:))))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna rodzinka:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna rodzinka:)) Naprawdę zachwycająca. Ja normalnie popadnę w kompleksy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta królicza rodzinka, mamusia taka elegancka i urocza
    ostatnio tez miałam okazje szyc takiego 20 cm maluszka ale szczerze wole szyc większe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu rodzinka super....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za wzięcie udziału w moim candy:)
    Życzę szczęścia w losowaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna rodzinka :) Pani królikowa ma śliczną sukienusię i biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko,ależ się rozszalałaś z tym szyciem :)
    W ogóle ewoluowałaś na przestrzeni czasu :)
    Pamiętam początki,gdy zajmowałaś się głównie masą solną :)
    Wszystkie Twoje próby w nowych technikach osiągają wysoki poziom,ponieważ jesteś perfekcjonistką :)
    Zawsze podziwiam Twoje prace ;)
    Królicza rodzinka jest FANTASTYCZNA :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Ty moja koleżanko, czy ja mam do Ciebie wystosować oficjalne pismo ???
    No wiesz ... pismo co byś tak nie szalała, bo koleżanka ledwo zipie, jak się u Ciebie cudeniek naogląda ! Absolutnie zaczepista rodzinka Agatko !!!
    Jestem zachwycona tą Twoją króliczą gromadką ! Ale proszę NIGDY WIĘCEJ nie zostawiaj rodziców na końcu, tzn. szyj im ciuszki w pierwszej kolejności, bo oni jeszcze gotów zaszaleć i kolejna maluda serducho me będzie kraść ! CUDOWNIE kochana szyjesz !
    Buziole wielgachne ślę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D