czwartek, 14 listopada 2013

NA BIŻUTKI ...

W roli głównej PIN UP ... pudełko na zamówienie dla młodej kobietki na biżuteryjne skarby ... oczywiście jak to u mnie bywa ustalone tylko  kolory ...  czerwony i czarny ... reszta inwencji twórczej należy do mnie bo podobno " wiem najlepiej " ... czy najlepiej ... nie wiem , z reguły jak przystępuję do działania nie wiem nic  ... ale staram się jak mogę ...



  

małe smaczki ... cieplutka strucla  jabłkowa ...    

           
Ściskam mocno i przesyłam całusy :*

9 komentarzy:

  1. śliczne pudełeczko:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojej niewiedzy powstają piękne rzeczy :) Strucla pycha !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiłaś tą szkatułkę:))jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko,jeszcze raz pozachwycam się tym cudem :)
    Jest taka piękna :)))))
    Pozdrawiam ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko pięknie wykonane i bardzo kobiece :) natomiast ciacho pachnie mmm....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mi tu znowu z ciachem...jejku!!!
    Od samego patrzenia ślinka cieknie...
    ...
    ...
    ...
    Czekaj-klawiaturę muszę odślinić ;)
    Pudełeczko przeurocze i takie mega kobiece!!! Pin Up...uwielbiam je !!!
    Buziammmmm kochana !

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D