niedziela, 20 października 2013

DLA TAKICH CHWIL ...

Wczoraj przeglądając skrzynkę na wp  odebrałam e-mila który bardzo ... bardzo mnie wzruszył ...

"Dzień Dobry.Pani Agato mam chwilkę dla siebie i mogłam wejść na Pani blog ,jestem zachwycona wszystkim co Pani robi ,a te Pani opisy są super .Cieszę się że  jest Pani tak utalentowana i z taką kulturą osobistą.Pozdrawiam i dziękuję  jestem naprawdę szczęśliwa że mam kawałek Pani talentu i serca u siebie w domu ,to pamiątka na całe życie "Klimaty Agatty" mnie rozmarzyły :)
Miłego Dnia "

I to dla takich chwil warto mieć pasję i dzielić się nią z innymi ...Wam drogie blogowiczki też chciałam serdecznie podziękować za to że jesteście ... zaglądacie do mnie i piszecie tyle ciepłych i motywujących słów  ...

Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z autorką maila, zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko takie maile dodają nam skrzydeł;)Ja osobiście uwielbiam komentarze od anonimowych czyteników,bo wiem,że to co piszą jest na pewno szczere.
    Każde słowo zostawione pod naszymi pracami uskrzydla i daje ogromnego kopa.
    Ja myślę dokładnie jak autorka maila,pięknie u Ciebie i zawsze chętnie tutaj goszczę:)
    Oby więcej takich wiadomości i komentarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzysz cudowności! Ja też zachwycam sie Twoimi pracami...mają piękny klimat!
    Serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie słowa zawsze sprawiają, że cieplej się robi na sercu a głowa sama wypełnia się nowymi pomysłami. Tworzysz piękne przedmioty z duszą więc te życzliwości absolutnie mnie nie dziwią :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D