piątek, 20 września 2013

GŁOGOWSKIE WSPOMINKI ...

Miniony weekend spędzony gościnnie w Głogowie ... na zaproszenie ELIS ...   z bloga ZAMIAST ...  w doborowym towarzystwie BEATY   i BEI ... przesympatyczne spotkanie szalonych blogerek ... były ploty , robótki , pogaduchy do świtu ... nauka transferów i scrapowania ...


 
 były prezenty ... 
to zrobione przeze mnie winne obrazko -podkładki


 prezenty które dostałam ...
od Beatki ... 


od Bei ... bobinki ... były drewniane tu już przetarte ...



od Elis ...  przepiękną osobistą poduszkę ...





było pracowicie ...





poczyniłam pierwszy box pod bacznym okiem Bei ...





Bardzo energetyczne spotkanie i cudownie spędzony czas ... dziewczyny serdeczne dzięki :*
Oczywiście było pyszne ... jogurtowe ciacho Beatki , niesamowita karkówka Bei , smakowity obiad Eli i ja ze swoim serniczkiem ...

Jeszcze raz wielkie dzięki :* 

Pozdrawiam odwiedzający :) przesyłam buziaki :*

4 komentarze:

  1. wspaniałe są takie spotkania :) i twórcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościc tak wspaniałego spotkania!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było ! Twórczo, sympatycznie, smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach kochana ... ja już tęsknię !!!
    Było cudownie !!!
    Straszliwie się cieszę, że mogłam Was poznać, tak na prawdę, tak w realu !!!
    Nasze pogaduchy, nasze wspólne tworzenie ... bezcenne :)
    Cieplutko Cię kochana pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D