sobota, 21 kwietnia 2012

KOSZYCZEK ...

Koszyczek z pieczywem zrobiłam na prezent ...
mam nadzieję że się spodoba i będzie fajną ozdobą kuchni...





ZAKOCHAŃCE ...

Wstawiam jeszcze raz ponieważ przez przypadek skasowałam posta ... zakochańce zrobione na zamówienie ... na 20-stą rocznice ślubu .


Jestem bardzo zaskoczona wyróżnieniami jakie  otrzymałam od  

 DECOKUFEREK     I       ANGELA MASA SOLNA 

 jest mi niezmiernie miło że to co  sobie wymyślę a potem ulepię może się podobać ..... bardzo bardzo dziękuję :*


9 komentarzy:

  1. zakochance ... superaśne :)))
    a koszyczek z pieczywem ... cudny prezencik :)
    ach ... te Twoje prace są fantastyczne !
    podziwiam za perfekcję wykonania ... wszystko wypieszczone !
    cieplutko pozdrawiam !

    p.s. i ja jakieś dziś dziwne cyrki z blogiem miałam ! jakby usunięty był ... ale się wystraszyłam !!! masakra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek będzie idealną ozdobą kuchni i z pewnością się spodoba. Jestem fanką Twojego kapelusza, parasolki a teraz koszyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko!!!Na wyróżnienia zasłużyłaś jak najbardziej :)))Koszyczek z pieczywem przepiękny!!!Mam kilka takich kursów jak wykonywać takie chlebkowe i owocowe koszyczki,no i chyba się również za to zabiorę bo to urokliwe bardzoooo!!!! Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek mnie zachwycił, jest niesamowity, na pewno będzie piękną ozdobą kuchni:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i ten mak , rewelacja, i komu by sie nie spodobalo ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym koszyczkiem, coś muszę pomyśleć na swoją ścianę w kuchni. Może dorzucę jeszcze jakiś smakołyk :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny koszyczek Agatko.Pozdrawiam w ten słoneczny dzionek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek świeżego pieczywka smakowity,a zakochańce super:)

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D